Întrebări frecvente

Recomandam să ajungeți mai devreme pentru a evita aglomerația la turnickeți, porțile se deschid
cu 2 sau 1,5 ore inainte de ora incepereii evenimentului; / (we recommend arriving early to avoid
crowding at the turnstiles, the gates open 2 hours before the start of the event );

  1. Cum comand bilete? (raspundem in faza de testare)

    Selectati evenimentul dorit din lista de evenimente. Dupa selectarea evenimentului puteti alege de pe harta salii , sectorul si locurile dorite .

  1. Cum primesc biletul?

    Biletul va fi trimis în format PDF pe adresa dvs. de email pe care a-ți introdus-o în timpul comenzii.

  1. Cum pregatesc biletul pentru eveniment?

    Veti primi biletul in format PDF pe adresa de email, acesta poate fi utilizat direct de pe telefon sau imprimat pe o pagina A4; Scanați biletul cu codul QR-Code în sus în zona de scanare bilete, la fel ca în imaginea de mai jos / (scan the ticket with the QR-Code up in the ticket scanning area, as in the image below):

    Direct de pe telefonul mobil : dați luminozitatea mai mare și faceți un zoom astfel incat codul QR-Code să aibă o dimensiune aproximativă de 2 cm x 2 cm / (directly from your mobile phone: increase the brightness and zoom in so that the QR-Code has an approximate size of 2 cm x 2 cm ) Pastrati biletul pentru control / (keep the ticket for control) Utilizati doar locul inscris pe bilet / (use only the place written on the ticket )

  1. Imi puteti trimite biletul acasa?

    Nu. Bilete tiparite pot fi achizitionate doar de la casa de bilete a salii unde urmeaza sa se desfasoare evenimentul – consultati programul. Va putem furniza biletele doar in format digital pe e-mail.

  1. Ce carduri nu sunt acceptate?

    Acceptăm cardurile emise de la orice bancă care sunt de tip VISA sau MasterCard

  2. Am primit un mesaj care ma anunta de existenta unei erori de tranzactie. Ce poate face biletesmart.ro in acest sens?

    Daca eroarea apare in etapa de selectare locuri si adaugare in cosul de cumparaturi , va rugam sa ne contactati la suport@biletesmart.ro. Daca eroarea apare in etapa de plata si sunteti in pagina procesatorului de plati LibraBank , va rugam sa va adresati LibraBank.

  1. Pot selecta singur locurile dorite?

    Da, locurile pot fi selectate în funcție de disponibilitatea locului dorit.

  1. Pot renunta la comanda mea?

    Un bilet achizitionat nu mai poate fi returnat decat in conditiile anularii evenimentului. Pentru mai multe detalii te rugăm să verifici politica noastră de returnare a biletelor politica noastră de returnare a biletelor

  1. Se poate elibera factura fiscala?

    Nu, biletul în sine reprezintă o chitanță. Pentru o comanda cu mai multe bilete de grup va rugam sa ne scrieti la adresa office@biletesmart.ro